Föl a Kékes-forráshoz
(2013-07-21)
Föl az ország legmagasabban foglalt forrásához

A Börzsöny csúcsai túramozgalom

A mozgalom keretén belül, a Börzsöny hegység 27 elõre meghatározott csúcsát kell felkeresni és az igazolófüzetben megadott kérdésekre kell megadni a választ. A kirándulások során megismerhetjük és bejárhatjuk a hegység szinte összes magasabb pontját. A túramozgalomnak nincs idõbeli korlátja. További információk a mozgalomról
2008. január 26. | 25 km | 1000 m
Már régóta szerettük volna befejezni a Börzsöny csúcsai túramozgalmat és végre egy januári napon eljött a lehetõség hogy meg is tegyük. Kricharddal mentünk, mint eddig mindig. Utoljára 5 csúcs maradt, de sajnos elég messze egymástól, így szóba sem jutott hogy egy hosszú gyalogtúrán igázzuk le a maradék hegyeket. Tehát a terv az volt, hogy autóval közelekedünk és a mindegyik csúcsot...
Börzsönyi vulkántúra
2007. december 15. | 43 km | 2340 m
Kezdjük azzal, hogy én nem akartam eljönni erre a túrára. Elég kemény az a 2300 m, és én nem szeretek télen túrázni. Szabola volt már többször. Krichard kevesebbszer, bár õ nem számít, mert olyan gyorsan néz, hogy úgysem emlékszik semmire (tudom, tudom: a... p...). De mi a francnak maradjak otthon egyedül, és különben is...
2007. március 3. | 22 km | 710 m
Ismét a Börzsönybe mentünk, a múltkor kihagyott két csúcsot szerettük volna megcsinálni. A juhit is rá tudtuk venni - azaz ráripakodtunk: Vázz!, és mivel mi már félszavakból is megértjük egymást, egybõl tudta mire gondolunk -, hogy jöjjön el velünk, így hárman indultunk útnak Drégelypalánkról. A Schaffer kútnál A kirándulás nem...
2007. február 24. | 22 km | 1100 m
Újabb csúcsvadászatra indultunk a kricharddal a Börzsönybe. A hegység északi részén található 7 magaslatot szerettük volna végigjárni. A kinézett túra elég hosszúnak és nehéznek ígérkezett, ráadásul már reggel látható volt, hogy a napot nem fogjuk sûrûn látni. Nem indultunk korán elvégre senki nem siettetett minket; egy kis diósjenõi kóválygás után, 1/4 9 kor parkoltunk...
2006. december 23. | 23 km
...
Börzsönyi vulkántúra
2006. december 9. | 43 km | 2350 m
Újra elmentünk a Börzsönyi Vulkántúrára. Szerencsére idén nem kellett egyedül mennem, Ricsi elkísért. A tavalyi és tavaly elõtti túra is jól sikerült, ezért akartam idén is elindulni. Az évszakhoz képest enyhe idõ miatt sejteni lehetett, hogy egy dekányi havat sem fogunk találni a magasabb csúcsokon, ellentétben az elõzõ két évvel. Késõn indultunk, 8.10-kor, de még így...