Budai 50
(2007-05-12)
2007.07.12 A Budai túrák 50 km-es résztávjának leírása.

Dél-Dunántúli Kéktúra túramozgalom

A Dél-dunántúli Kék Túra Írott-kõtõl Szekszárdig tart, kvázi az Országos Kék Túra folytatása. Nagyjából 550 km-en át kanyarog Vas, Zala, Somogy, Baranya és Tolna megyében. A "Másfélmillió lépés Magyarországon" sorozat folytatásaként járták be ezt az útvonalat a film készítõi, de akkor még nem volt meg az egybefüggõ kék jelzés. A forgatás után készült el valamikor a teljes, kék sávval jelzett útvonal. A jelenlegi DDK nem teljesen ugyanazon az útvonalon halad, mint amerre a film készítõi mentek: nem értinti pl. Zalaegerszeget és Kaposvárt sem. További információk a mozgalomról
DDK Õrség
2012. október 23. | 100 km | 800 m
Jó pár hónappal késõbb készítem ezt a leirást, ezért nem tudom részletezni a napokat, inkább általános leirás lesz a túráról. Hiába, én is öregszem, és gyorsabban felejtek. Õrségi falu Az októberi 23-i hosszú hétvégén négy napot szántunk DDK-zásra az Õrségben. Ez pont elég volt nekem ahhoz, hogy befejezzem a DDK-t, sõt még Pusztaszentpéteren pecsételjek, amit a múltkor nem mertem megtenni, mert...
DDK Nárai-Nádasd
2012. március 15. | 45 km | 300 m
Önzõ módon olyan helyre akartam elmenni a hosszú hétvégén, amivel közelebb kerülök a DDK befejezéséhez. Ha mind a 4 nap szabad lett volna, akkor már mennék is a kitûzõért. Így viszont még maradt 45 km az Õrségben legközelebbre. Pihenõ Molnaszecsõdön A múltkor Náraiban fejeztük be, most innen folytattuk, és Nádasdig jutottunk el. Körmenden volt a szállásunk, innen mentünk ki terepre vonattal vagy busszal. Elsõ nap...
Szentgyörgyvölgy-Rádiháza
2009. október 19. | 70 km | 1000 m
Három nap alatt kötöttem össze az Õrséget Dél-Zalával. Nem vándor-, hanem csillagtúra-serûen. Azaz minden reggel Kanizsáról indultam, és este vissza is mentem. Ezért választottam hétköznapot, mert hétvégén kész halál a buszközlekedés errefelé. A valóság és a kéktúra füzet között jelentõs különbségek voltak a távban. Elsõ nap pl. 8 km-rel kellett többet menni, de itt jelentõsen változott az útvonal is. Utolsó nap pedig...