Keressétek a Csúcsrajárás alkalmazást a Google Playen!
Keressétek a Csúcsrajárás alkalmazást a Google Playen!
Túráink közül
Csepel 50
(2007-12-01)
2007.12.06 A hatalmas szintkülönbséggel megáldott Csepel 50 túra beszámolója.
Mostanában
Répáshuta kirándulás
(2024. február 13.)
Õszi kirándulás a Déli-Bükkben Répáshuta környékén
Lillafüred kirándulás
(2024. február 13.)
Körtúra Lillafüred-Felsõhámor környékén barlangokkal, forrásokkal, kilátókkal.
Kasprowy Wierch
(2024. január 30.)
Nyári túra a Lengyel-Tátrában a Gáspár-csúcsra
Lorenz-hágó
(2024. január 30.)
Átkelés a Lorenz-hágón a Magas-Tátra szlovák oldalán
Morskie Oko
(2024. január 30.)
Körtúra a Lengyel-Tátrában az Öt tó-völgyében és a Morskie Okonál
Hochschwab
(2024. január 30.)
A Hochschwab hófehér dolomitsziklái
Vereda da Ponta de Sao Laurenco
(2023. október 5.)
Madeira II - Vereda da Ponta de Sao Laurenco
Levada das 25 Fontes
(2023. október 4.)
Madeira IV - Levada das 25 Fontes
Pico Ruivo
(2023. október 4.)
Madeira V - A Kõris-hegyrõl a Kékesre
AK: Körösladány-Dévaványa
(2023. október 3.)
Rövid, de annál unalmasabb kéktúra az Alföldön

Körmend-Zalalövõ-Bajánsenye

Vonatos túra
A leírást készítette: feherb
Idõpont: 2006. szeptember 30.
Indulás:
Érkezés:
Résztvevõk: feherb, natasa
Túraparaméterek
A túra hossza42 km
HelyszínZalai-dombság
Elég korán kellett kelni, hogy elérjük a vonatot. Kanizsaról indultunk hajnali 3-kor kocsival, így simán elértük Egerszegen a vonatunkat. Az Euregio vonaton két GYSEV-es kocsi volt. Szombathelyen egy Grazba tartó Euregio-ra szálltunk át, amelyen osztrák "City Shuttle" kocsik voltak. Körmenden 5 percünk volt az átszállásra, de sajnos ez idõ alatt nem sikerült pecsétet szereznem, mert a pénztárban valaki "bonyolult" jegyet kért. A kallerral írattam alá a papírt, és Bajánsenyén fényképet is csináltunk, mivel az csak egy megállóhely.

Szoló Bzmot ment Hodosra, amin nem volt mondható kihasználatlannak, igaz, teli sem volt. A legtöbben Zalalövõig utaztak. A múltkori bükki utazáshoz képest jóval gyorsabbak voltunk, és még a hidakon sem 10-zel mentünk át. Zalalövõtõl az új vasúti pályán már jóval sebesebben haladt a kis motorkocsi, az indulásnál néha olyan érzés volt, mintha sportkocsiban ülne az ember. Újak voltak az állomásépületek, a megállóhelyeken pedig takaros kis beállókat építettek. Az összes épület hasonló stílusban épült. Nagyrákos megálló elõtt egy hosszú völgyhídon, az állomás után alagúton mentünk keresztül.

További képek
Körmend
Körmend
Bajánsenye
Bajánsenye
Bzmot 350 indul tovább Hodosra
Bzmot 350 indul tovább Hodosra