Trink kzl
NaHt 35 (2009-09-26)
Szp, szi idben egy teljestmnytra a Brzsnyben. A NaHt 35 km-es tvjn mentnk vgig. A lers.
Mostanban
Budai Kk (2020. mrcius 16.)
Tli(es) tra zzmarval, kevs hval a Budai-hegysgben tbb-kevsb a kk tra tvonaln
Pilisi Vndorls (2020. mrcius 16.)
2019 oktber 23. szerdra esett, egynapos nnep, radsul j id is volt. gyhogy irny a Pilis Vndorls
Lengyel-Ttra kirnduls (2020. mrcius 8.)
Nvemberi tra a Lengyel-Ttrban mr tlies viszonyok kztt
Forrastra a Vrtesben Hossztv (2020. mrcius 8.)
Decemberi rvid forrstra a Vrtesben, ahol a hossztv is csak 23 km-es volt.
Kanizsas 20 (2020. mrcius 8.)
Kanizsa 20 teljestmnytra. Ezen a tvon s tvonalon elszr.
Forrs (2019. november 10.)
Forrs: Nvtelen-6.2.13-25 (Brzsnyi-peremhegysg)
Forrs (2019. november 10.)
Forrs: Nvtelen-6.2.13-26 (Brzsnyi-peremhegysg)
Forrs (2019. november 10.)
Forrs: Nvtelen-6.2.13-27 (Brzsnyi-peremhegysg)
Forrs (2019. november 10.)
Forrs: Sfr-kt (Dli-Bkk)
Forrs (2019. november 10.)
Forrs: Erzsbet-forrs (Dli-Bkk)

szak-alfldi Bz utazs

Vonatos tra
Honlapra kerlt:2009. december 14. A lerst ksztette: feherb
Idpont: 2009. december 11.
Induls: 10:03 Budapest-Keleti
rkezs: 17:57 Budapest-Keleti
Rsztvevk: feherb
Traparamterek
A tra hossza 119 km
tvonal Budapes -> Fzesabony -> Tiszafred -> Karcag -> Kisjszlls -> Kl-Kpolna -> Budapest
Helyszn Fels Tiszavidk
Idjrs
Borult, prs, idnknti szitlssal.
jszakai szolglat utn utaztam az Alfldre egy bz-s trra. A tiszafredi vonal utols elõtti napja volt ez. Az utols nap htvgre esett, akkor a menetrend csak gy engedte volna meg ezt az utat, hogy rkat kellett volna vrnom tbb helyen is a csatlakozsra. gy htkznap csak Fzesabonyban kellett vrnom egy keveset.

A storaljajhelyi gyorson el is aludtam, de Vmosgyrk utn mr nem mertem visszaaludni, mert ha vletlenl elmegyek Miskolcra, akkor fuccs a mai napnak. Fzesabonybl Csrgõs vonat ment, elgg himbldzott, nem is tudtam kitlteni a Bz-s igazollapot, csak ha megllt a vonat. Az Ohat-Pusztakcsi tra alkalmval jrtam mr erre, de most leszlltam Tiszafreden. Itt szlltam t a Bz-re.

Tbbet beszltk, hogy most utaznak ezen a vonaton utoljra, mivel utols htkznap volt. Egy motor- s egy mellkkocsi ment, kzepesen volt teli, inkbb az t elsõ feln volt a tbb utas, taln ott is ment gyorsabban a vonat. Karcagon a vonal emlkmûvre mr ki volt tve a gyszszalag.

Brassbl a Hargita IC percre pontosan jtt (aznap az Ister EN csak kt rs ksssel tudott tkelni a Krptokon), rgtn utna a Zhony-Cegld viszonylat szemlyvonat. Ezzel mentem t a szomszd vrosba, Kisjszllsra. Ez alatt a 10 perc alatt be sem mentem a flkbe, a peronon lltam.

A msik bz-vonalon nem fotztam. Stt volt, s Kisjszllson is alig volt idõm, csak ppen annyi, hogy bementem blyegeztetni az igazollapra. Kunhegyesig nagyon sokan voltak, ott leszllt a tmeg, s maradt a kzepes kihasznlsg. Tiszalkn vrtuk meg az ellenvonatot, de sem itt, sem Hevesen nem szlltak fel tl sokan. Kl-Kpolnn mr tk stt volt, pedig alig mlt fl t. A storaljajhelyi vonat teli volt ugyan de nem csurig. Talltam lõhelyet , de csak azrt, mert abban a kocsirszben nem volt fûts :( Termes kocsik voltak ezen a vonalon oda-vissza, csak az elsõ osztly volt flks.

Ez volt az utols bz-s utazsom, megvan az a kilomterszm, ami az arany fokozathoz kell. A 4 v alatt 28 utazst tettem, sszesen 8384 km-t tettem meg, ez kb. egy ezressel tbb, mint ma Magyarorszgon a vasutak hossza, s csaknem 60 darab ezrest kltttem el ez alatt erre (egy alkalommal vettem teljesru jegyet, egybknt flruval utaztam). Soha tbbet nem fogok vonatra szllni, hacsak nem megy legalbb 200-zal, vagy mondjuk a menetidõ Budapest s Nagykanizsa kztt nem cskken le annyira, mint amennyi 15 ve volt, amikor elkezdtem egyetemre jrni.

Tovbbi kpek
A lersba be nem frt fotk
Budapest-Keleti
Budapest-Keleti
A gyarmati gyors a Keletiben
A gyarmati gyors a Keletiben
Csrgk ngyszemkzt
Csrgk ngyszemkzt
Tiszafred
Tiszafred
A 103-as vonal emlkre
A 103-as vonal emlkre