Iszkiri 25 (2015-03-21)
Szzas tra helyett egy gyors sta a Vrtes-Gerecse hatrvidkn + vonatfots ldzs.
Budai Kk (2020. mrcius 16.)
Tli(es) tra zzmarval, kevs hval a Budai-hegysgben tbb-kevsb a kk tra tvonaln
Pilisi Vndorls (2020. mrcius 16.)
2019 oktber 23. szerdra esett, egynapos nnep, radsul j id is volt. gyhogy irny a Pilis Vndorls
Lengyel-Ttra kirnduls (2020. mrcius 8.)
Nvemberi tra a Lengyel-Ttrban mr tlies viszonyok kztt
Forrastra a Vrtesben Hossztv (2020. mrcius 8.)
Decemberi rvid forrstra a Vrtesben, ahol a hossztv is csak 23 km-es volt.
Kanizsas 20 (2020. mrcius 8.)
Kanizsa 20 teljestmnytra. Ezen a tvon s tvonalon elszr.
Forrs (2019. november 10.)
Forrs: Nvtelen-6.2.13-25 (Brzsnyi-peremhegysg)
Forrs: Nvtelen-6.2.13-26 (Brzsnyi-peremhegysg)
Forrs: Nvtelen-6.2.13-27 (Brzsnyi-peremhegysg)
Forrs (2019. november 10.)
Forrs: Sfr-kt (Dli-Bkk)

Induls: 9.55 - Tiszajvros
rkezs: 15.40 - Tiszajvros
Rsztvevk: feherb, juhi, szabola
tvonal Tiszajvros -> Hejbba -> Oszlr -> Tiszajvros -> Tiszapalkonya -> Tisza bal part -> Tiszapalkonya -> Tiszajvros
Szintid 7 ora
Helyszn Kzp Tiszavidk
Egyesletnk els kombs trja volt. Bicikli + gyalogos + vizitra. Mindegyikbl volt egy kicsi, igazbl egyik sem volt megerltet. A helysznen voltunk mr viszonylag korn, de mire megtalltuk a rajtot, az eltartott annyi ideig, mint kt integrls. 5 perccel a rajt zrsa eltt indultunk, mi voltunk az utols csapat. Termszetesen a csapatnv nem valami hlyesg volt, mint mondjuk Turano Pamiri, hanem EMDT! Elg ts nv, nem?

Biciklizs a pusztban
rnyas fasor
A 28 km-es biciklitrval kezdtk. Nem tudom, hogy csinltk a rendezk, de akrmerre fordultunk, mindig szembl fjt a szl. Nem is tudtam gyorsan menni, de szemmel lthatlag a tbbieknek ez nem volt gond. Hejbbn fel kellett rni, hogy milyen cgre van a kocsmnak, ez volt az ellenrz pont. Nem mentnk be, mert "siettnk". A kvetkez falu, Nemesbikk eltt volt egy kis emelked, ezzel le is tudtuk a 10 mteres szintklnbsget. Oszlron kaptunk pecstet, s valami kamers csv lefilmezett, ahogy odartnk az ellenrz pontra. Kaptunk gymlcslevet, ami rohadt jl esett, mert mr 11 ra is elmlt, s kezdett nagyon meleg lenni. Innen mr nem volt sok a clig, az t is jobb minsg volt, gyorsan lehetett haladni. Viszont tovbbra sem ment a tekers, Tiszapalkonya s Tiszajvros kztt a tbbiek nagyon elhztak. Pedig nem mondhatnm, hogy olyan sokat tekertnk volna, mgis msnap is fjt a seggem a nyeregtl. Msfl ra alatt tettk meg a tvot, letettk a biciklit, kajltunk, s nekivgtunk a gyalogos szakasznak.

Tolats
A biztonsgi hatrjelz mellett
A gyalogos rsz 2x5 km volt. El kellett gyalogolni a Tisza partra, majd ott csnakzni, s visszagyalogolni a clba. Errefel nem nagyon lehetnek kijellt turistatvonalak, szalagozst, illetve aszfaltra festett srga nyilakat kellett kvetnnk. Elmentnk a helyi nevezetessgek mellett, mint pl. a TVK, illetve annak a parkoljn keresztl. Egy rva llek nem volt ott, kivve az aszfaltoz brigd. Viszont a vrosbl frank biciklit vezet a gyrig, igaz, kicsit furcsn van megoldva a biciklit tvezetse az autton. A TVK utn kimentnk a snekre, s ezek mellett gyalogoltunk a Tiszapalonya Erm megllig. Dl volt, sehol egy rnyk, s nagyon hossznak tntek a vgnyok. Szabolnak nem tetszett annyira a krnyk. Ezt kveten az erm kertse mellett vitt utunk, megint csak nem ppen termszeti krnyezetben. Br az erm tornyai s a rengeteg magasfeszltsg vezetk kztt volt pr gymlcsfa is. s mg nvnyeket is lehetett fotzni!

Vzreszlls eltt ivszat kvetkezett, szabola is elg szomjas volt ahhoz, hogy legurtson 2 pohr aszpartamos klt. Az tra is vittnk egy fl literes kofola z sznsavas dtitalt. Mindenzt egybknt a rendezk adtk. A szolgltats sznvonala taln ezen a trn volt a legjobb, s csupn 600 Ft volt a nevezsi dj.

Induls utn a kenuban
Pihen a visszafordul eltt
Soha nem ltem mg kenuban, s ez meg is ltszott a technikmon. A rendezk a partrl kiabltak, hogy "H kzps, ne ott fogd az evezt!" (n ltem kzpen). Lekzpsztek, pedig mondhattk volna azt is, hogy "az a bna 680-as ****". Elszr kicsit beszartam, mert inbolygott az a szar alattunk, s evezs helyett is csak simogattam a vizet szabola szerint. De elg gyorsan bele lehet jnni, s az imbolygs amplitdjt is csak a motorcsnakok nveltk meg nha. Felfel kellett evezni 3,5 km-t, majd ott pecst, tiszai frdzs s bglyetets utn visszaforduls s lecsorgs. Szabola lt htul, termszetesen hossznadrgban, s fekete-srga cskos hosszjj pulverben. Ettl gy nzett ki, mint egy darzs. Ha engem az evezsi technikm miatt nztek hlynek, t a ruhzata miatt. Juhi volt egyedl tkletes, ha leszmtjuk a Dieter Bohlen-es frizurt.

Lefel feleannyi id alatt megtettk a tvot. A parton ettnk kenyeret, plinkztunk, srztnk, klztunk, ezzel eltelt kb. 20 perc. Mr csak annyi volt, hogy vissza kellett gyalogolni Tiszajvrosba. Idnk volt bven. Mg 3 ra sem volt. Most volt a legmelegebb, de szerencsre az llomson ll 20 Eas kocsi mr adott annyi rnykot, hogy azok mellett el tudtunk menni a hvsben.

A clnl rendes triatlonverseny is volt. A versenyzket meg kellett vrni, utna hajthattunk csak ki a kocsival. Addig bogrcsgulyst zabltunk, s szabolnak megint lecsszott fl liter aszpartamos kla. Nem lesz ez gy j...