Trink kzl
Budarsi Koprok 10 (2014-04-05)
jabb rvid teljestmnytra a Budai-hegysgben.
Mostanban
Ben Nevis (2019. janur 13.)
Kirnduls Skciban I - Ben Nevis, az Egyeslt Kirlysg legmagasabb pontja
Forrs (2019. janur 3.)
Forrs: Hrmas-kt (Visegrdi-hegysg)
Forrs (2019. janur 3.)
Forrs: Vlys-kt (Visegrdi-hegysg)
Forrs (2019. janur 3.)
Forrs: Bodza-forrs (Visegrdi-hegysg)
Blyaszed tra (2018. december 16.)
Blyaszeds a Rockenbauer teljestmnytrk jszakai szakaszn.
NHH kirnduls (2018. december 16.)
Kvzi-spontn kirnduls a Brzsnyben, citromos srrel s zivatarokkal
Pilisi Vndorls (2018. december 16.)
Pilisi Vndorls mozgalom kezdszakasza: Dorog-Esztergom
Muzsikl az erd (2018. december 16.)
Muzsiklt is az erd, de nha a kutya ugatsa megzavarta a madarakat.
Forrs (2018. december 9.)
Forrs: Nvtelen-6.1.12-26 (Visegrdi-hegysg)
Forrs (2018. december 9.)
Forrs: Nvtelen-6.1.12-25 (Visegrdi-hegysg)

A Gyermekvast nyomban - jszakai

Teljestmnytra
A lerst ksztette: feherb
Idpont: 2008. augusztus 20.
Induls: 20.30. Hvsvlgy
rkezs: 04.10. Szchenyi-hegy
Rsztvevk: feherb, juhi, syb
Mskor is voltunk mr ezen a trn 2013 
Traparamterek
A tra hossza 19 km
Szintklnbsg 990 m
tvonal Hvsvlgy -> Hrs-hegy -> Jnos-hegy -> Makkosmria -> Virgvlgy -> Disznf -> Normafa -> Csillebrc -> Farkas-vlgy -> Szchenyi-hegy
Szintid 7 ora
Helyszn Budai-hegysg
Legmagasabb tengerszint feletti magassg Jnos-hegy - 527 mter
A tra nappali verzijt mindig mrcius 15-n rendezik, ezzel ellenkez irnyban, az jszakait pedig augusztus 20 elestjn. Az tvonal rinti az sszes kisvasti llomst, s kzben olyan nevezetesebb helyeket, mint pl. a Jnos-hegy, vagy a Hrs-hegy. Sok az ellenrz pont, a 20 km-en 17 van, amit szemly szerint n szeretek.

jszakai tra lvn nem sokat fnykpeztem. Nem is akartam a fnykpezvel sokat pcslni. Track meg azrt nincs, mert kimerlt az aksi a GPS-ben, s amikor ezt szrevettem, akkor mr nem volt rtelme trakni a fnykpezbl a msik prat.

Erzsbet-kilt jszakai kivilgtsban
Nem voltunk gyorsak, st baromi lassan csinltuk meg a trt. Pedig vgig gy reztem, hogy megynk, mint az llat. De ez csak rzki csalds lehetett. Sokan indultak a trn. Fleg az els kilomtereken tmegnyomor volt az erdben. A msodik ellenrz ponton nagyobb sor llt, mint reggelente a moszkva-tri metrlloms pnztrban, ha a bejratnl is ellenrk llnak. Itt egy kicsit ki is akadtam, mi lesz, ha mindenhol ennyi ember lesz, soha az letbe nem rnk be a clba. De aztn ahogy egyre tbb kilomtert mentnk, gy ritkultak az emberek, de mindig volt tbb-kevesebb trz elttnk, vagy mgttnk.

Pedig nem olyan knny ez a tra. Fleg ebben az irnyban nem. Nem a tv a rzs, hanem a sok fel-le mszkls, majdnem 1000 m a szint ezen a rvid tvon. Radsul jszakai tra, s most aug 19-e munkanap is volt. n 12 rt dolgoztam aznap, radsul manapsg nem egyszer aug. 20-ra idjrs-elrejelzst kszteni. Lehet, hogy emiatt is fradtam el annyira a tra vgre.

Magn a trn nem volt klnsebb gond a tjkozdssal. Az elejn kellett jobban figyelni, illetve a Disznf-forrs eltt kavarogtunk egy kicsit. A Normafnl nem talltuk meg a turistautat, ami Csillebrc llomsra visz, gy a mton mentnk tbb tratrssal egytt. Hzsabb tkeress Normafa megll utn volt. Itt nem egyenesen kellett elstlni a kisvast vgllomsra, hanem le egy hossz jelzetlen szakaszon a Farkas-vlgybe, majd onnan fel a Szchenyi-hegyre. Csak tippeltnk, hogy merre mehet az t lefel, de vgl jnak bizonyult a tipp. Tjolt persze nem vittem. A vlgyben tbb elgaz is volt, itt a vgn mr nem akartam szarakodni, s kicserltem a GPS-ben az elemeket, s annak segtsgvel talltunk r a keresett zld hromszg jelzsre. A clban adtak virslit.

A clbl a rajtba klnvonattal lehetett visszajutni, de csak kett ment az jszaka folyamn. Az elst eslynk sem volt elrni. De akkor sem sok lett volna, ha pont elindulunk 19.30-kor. A msodikhoz kt rt kellett volna vrni. Mivel msnap is melztam, ezt inkbb kihagytam, s jszakai busszal mentnk le a vrosba. gy legalbb 2 rt tudtam aludni a mel eltt.